İADE ve DEĞİŞİM

İADE

Ürünümü iade edebilir miyim?

vena.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz ürünlerinizi kullanılmamış olmak koşuluyla, fatura nüshaları ile birlikte eksiksiz olarak 30 gün içerisinde Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. Yurtiçi Kargo dışındaki firmalarla gönderilen ürünlerin kargo bedeli göndericiye aittir.  

İade Süreci Nasıl İşlemektedir?  

- Hesabım > Siparişlerim ekranında siparişinizi bularak iade etmek istediğiniz ürünün sağ tarafında bulunan "Kolay İade" butonuna tıklamanız yeterlidir.

- Ürünü, faturası ile birlikte anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. 

- Kargo paketinizin üzerine Yurtiçi Kargo "İade Kargo Kodu" yazmanız yeterlidir. 

- Yurtiçi Kargo dışındaki firmalarla gönderilen ürünlerin kargo bedeli göndericiye aittir.

- Ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilmektedir. İadesi uygun bulunan ürünler onaylanarak 14 iş günü içerisinde tarafınıza geri ödemesi gerçekleşmektedir.

- Kargo ücreti yansıtılan siparişlerin iadesinde sadece ürün bedeli iade edilir.

 

 

- Sipariş ile birlikte gönderilen promosyon ya da ücretsiz bir ürün varsa geri gönderilmelidir. 

Kampanya kapsamında verilen siparişlerde yapılan kısmi iadelerde, kampanya koşulunun bozulması halinde ücret farkı yansıtılmaktadır.

 

 

DEĞİŞİM

Ürünümü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

- Hesabım > Siparişlerim ekranında siparişinizi bularak değişim yapmak istediğiniz ürünün sağ tarafında bulunan "Kolay İade" butonuna tıklamanız yeterlidir.

- "İptal İade Nedeni: Değişim" - "İptal İade Tipi: Diğer" olmalıdır.

- "Notlar" bölümüne değişim yapmak istediğiniz yeni ürünü ve varsa notunuzu yazmanız yeterlidir.

- www.vena.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri kullanılmamış olması koşuluyla 30 gün içerisinde istediğiniz yeni bir ürünle değiştirebilirsiniz.

- Ürünü, faturası ile birlikte anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

- Kargo paketinizin üzerine Yurtiçi Kargo "İade Kargo Kodu" yazmanız yeterlidir. 

-Yurtiçi Kargo dışındaki firmalarla gönderilen ürünlerin kargo bedeli göndericiye aittir

- Değişim yapmak istediğiniz ürünün stoklarda bulunması durumunda değişikliği yapılmaktadır, aksi durumda müşteri temsilcilerimiz tarafından bilgi sağanacaktır.

- 2. değişim isteğinde kargo ücreti müşteriye aittir.

Değişimimi mağazadan yapabilir miyim?

Outlet kategorisinden yaptığınız alışverişler dışında değişiminizi size en yakın sezon mağazamızdan yapabilirsiniz. Değişimini yapmak istediğiniz ürün ve faturanızla birlikte mağazaya gitmeniz yeterlidir.

Yalnızca aşağıdaki mağazalardan değişim yapabilirsiniz.

https://www.vena.com.tr/Magazalarimiz

  

İademi/ Değişimimi Hangi Adrese Göndereceğim?

Vena Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş Atatürk Organize Sanayi Bölgesi 10006 Sk. No: 26 Çiğli / İzmir adresine gönderimlerinizi yapabilirsiniz.

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR